Monday, July 28, 2008

BILA SANG PUTERI BERASA PILU

Senyum Selalu..hehehhe..

Wajah-Wajah inilah sentiasa dalam mymemory


Setiap hari aku mampu tersenyum..
riang...

mungkin itu adalah aku yang sebnanrnya..
atau aku hanya berpura-pura
Apa yang aku senyum selama ini?
apa yang aku riangkan selama ini?

Entahlah aku tidak tahu
kadangkala aku jua tidak mengerti

Nobody knows who i really am
maybe they just don't give a damn

adakah senyuman dibibirku selalu
yg mengaburi mata mereka.
dari menilai dan melihat jauh
lebih jauh ke dasar lubuk hatiku

must i change the way i'm
just to let all of u take notice!!

aku tak meminta perhatian
tapi adat manusia bukan
selalu mahukan perhatian
dari teman,keluarga dan kekasih

just hope
all of u can really open ur eyes's
n see my heart my broken heart

ini hanya nukilan rasa hati aku kala ini
mungkin
kata-kata ku tak beerti bagi kamu
on some of your life to

hidup aku dan korang semua tiada beza
selagi kita semua bernyawa
korang jua pasti akan melalui
saat-saat aku sekarang ini..

mungkin...entahlah..(,")


5 comments:

said...

kenaper pilu ni dik...tak mo la sedeh2 k.
(^_^)

cDeeAbdulRazak said...

Ermmm luahkan jer apa yang terbuku dibenakmu, wahai sang puteri... insan lain mungkin tidak merasai apa yang kita alami, dan apa yang kita rasa x sama dengan apa yang mereka rasai.. Just luahkan dan berkongsi rasa itu, mungkin satu hari mereka akan memahami..

-cD-

Anonymous said...

terasa pilu bila teringt kesakitn dan kesedihn ini...

@xiM said...

senyumlah...nescaya kamu akan dapat melupakan kesEdihan iti-walaupun seketika cuma...jdi terusKan tersenyum okeh..

:D

Anonymous said...

im speechless....